top of page

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Aveți dreptul să returnați produsele cumpărate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi necesară justificarea returului.

Ulterior acestei date, nu vom lua in considerare cererile de retur.

 

Condiții de retur

Produsele pot fi returnate doar dacă îndeplinesc următoarele condiții:

  • Produsul este nefolosit și nu prezintă zgârieturi.

  • Eticheta produsului este intactă, fără a fi ruptă de pe bijuterie.

  • Produsul nu trebuie să aibă pietre lipsă.

  • Încuietoarea bijuteriei trebuie să fie funcțională.

  • Sunt ambalate in ambalajul original (cutie originala, plic antisoc sigilat)

* notati numele si adresa dvs. cat si adresa noastra si apoi sa o lipiti bine cu banda adeziva (scotch), ca masura de protectie impotriva pierderii sau unor eventuale tentative de violare a corespondentei!

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile care l-au insotit), fara urme de uzura, fara parfum, fara a fi fost purtat, zgariat, indoit, modificat, lovit, fisurat, ciobit etc, care este altfel decat produsul livrat in urma comenzii efectuate.

  • Nu se accepta pentru returnare, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, fisuri, indoiri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Produsele care se accepta la retur trebuie sa fie in acelasi stadiu cum au fost primite cu sigiliile/etichetele Brilesse;

Dacă produsul nu îndeplinește aceste condiții, returul nu va fi acceptat.

 

In cazul in care produsele vor fi deteriorate pe parcursul transportului sau se vor pierde de catre firma de curierat, nu va vom putea rambursa contravaloarea acestora, motiv pentru care va sugeram sa le ambalati corespunzator si sa le si asigurati prin firma de curierat aleasa, la valoarea declarata a acestora!

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Daca produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat sau etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc, ne rezervam dreptul de a nu rambursa suma integrala sau de a trimite coletul inapoi pe cheltuiala clientului.

In cazul in care la receptionarea produselor returnate se constata ca produsele au fost utilizate / purtate sau deteriorate prin purtare/ utilizare/ manipulare neadecvata (prezinta zgarieturi/sparturi/pietre lipsa sau cazute etc.), inclusiv deteriorari petrecute pe perioada transportului catre noi datorita neutilizarii de catre dvs. a ambalajului original (sau similar ca si nivel de protectie antisoc), ne rezervam dreptul de a nu va returna (in totalitate) sumele incasate de la dvs. Daca cumparatorul NU este de acord si nu accepta diminuarea, atunci vanzatorul va trimite bijuteria inapoi catre cumparator cu conditia ca acesta sa achite contravaloarea transportului. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din utilizari/manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. 

Returul se va face doar in urma notificarii pe e-mail, la telefon, messenger sau whatsapp si numai dupa confirmarea noastra. Nu vom accepta retururi neanuntate, trimise cu alti curieri decat cei cu care colaboram sau cu curierii nostrii, in afara termenului de 14 zile sau din diverse motive invocate de client fara ca noi sa stim;

Din motive de igiena returul Cerceilor se poate face in ziua in care s-a primit coletul sau in maximum 24 de ore de la primirea coletului. Ulterior acestei date ne rezervam dreptul sa nu acceptam niciun retur pentru categoria Cercei.

 

Costuri de retur

Costurile de retur sunt suportate integral de către client. Vă recomandăm să citiți cu atenție descrierea produsului, dimensiunile acestuia și fotografiile înainte de a plasa comanda.

Restituirea sumelor

Retur simplu si rapid! Primiti toti banii inapoi in maxim 10 zile!

După primirea produsului returnat, vom efectua restituirea sumei achitate într-un termen de 10 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.

In cazul in care v-ati decis sa returnati produsele livrate de noi, va rugam ca in primul rand sa cititi in intregime aceste conditii de returnare si apoi sa ne contactati la numarul +40730321375 sau pe e-mail la adresa contact@brilesse.ro pentru a identifica impreuna cea mai buna solutie de returnare.

Puteti returna produsele catre noi prin orice firma de curierat, in termen de 14 zile si primiti toti banii inapoi in maxim zece zile!

 

Dvs. va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor printr-o firma de curierat rapid aleasa de dvs.

Atentie! Nu trimiteti prin coletarie postala simpla cu livrare la oficiul postal (post restant)!

Coletul trebuie livrat door-to-door la adresa noastra de mai jos!

Adresa la care trebuie expediate produsele returnate este:

Brilesse SRL, Str. Sudului nr. 15, Sector 6 , Bucuresti,

Telefon: +40730321375

 

 

Dreptul de retragere

 

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând din momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Pentru a vă exercita dreptul de retragere puteti să ne informaţi (telefonic la numarul +40730321375, sau prin e-mail la adresa contact@brilesse.ro) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă. Daca doriti sa ne informati in scris (prin e-mail), puteţi folosi modelul de retragere prezentat mai jos. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient sa ne informati telefonic sau să trimiteţi comunicarea in scris privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Consecinţele retragerii

 

Dacă vă retrageţi din prezentul contract, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, din suma de rambursat se vor retine taxele de transport, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 10 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract si intram in posesia produselor si accesoriilor ce il insotesc. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Expediaţi produsele fără întârzieri şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea.

 

ATENTIE! NU trimiteti coletele cu optiunea de RAMBURS prin curier intrucat NU pot fi acceptate.

Returnarea banilor sau schimbarea produselor se va efectua numai dupa VERIFICAREA AMANUNTITA A STARII produselor returnate (sa nu fie purtate/utilizate, zgariate sau deteriorate) si efectuarea facturii de stornare.

 

 

Model formular de retragere (completarea acestui formular este optionala!):

*Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract. *

e-mail: contact@brilesse.ro

 

Către: Brilesse S.R.L. ,

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpararea produselor comandate prin comanda cu numarul COM..........si primite la data de......................

Numele si Prenume: ........................................................

Data: ...............................

 

 

 

 

IMPORTANT: In cazul unui Retur Partial in care produsul returnat facea parte dintr-o comanda cu mai multe produse ce au beneficiat de o promotie/ discount/ pachet promotional/cadouri oferite de noi sau de livrare gratuita acordate in functie de valoarea cosului de cumparaturi si, in urma returului, conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt intrunite, valoarea beneficiilor pierdute (ex. produse cadou nereturnate, puncte de loialitate alocate din valoarea produselor returnate, reducere % sau livrare gratuita oferite peste un anumit prag valoric al cosului de produse etc.) se va retine din contravaloarea produselor returnate! In cazul unui retur complet trebuie returnate si produsele cadou oferite, iar daca se pastreaza produsele cadou vom retine cotravaloarea acestora din valoarea comenzii dvs. si va vom rambursa diferenta, iar punctele de loialitate primite pentru comenzile returnate se vor anula.

___________________________________________________________________

bottom of page